Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Hår rosett

Av Klara - 19 februari 2013 20:18

Hittade lite gammalt tyg och ett hårband så då gjorde jag en rosett till dottern. och glad blev hon också. detta var till nyårsafton så då gjorde jag ett till en av hennes bästa kompisar som skulle komma hit och fick helt plötsligt två glada tjejer. dessa var väldigt lätta att göra och tog inte alls lång tid.. Roligt att något så enkelt kan göra en liten tjej så glad..  =0)


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara - 15 februari 2013 14:19


Igår när jag inte hade något att göra så knåpade jag ihop en liten korg av restgarner. Mönstret är mittt eget och det tog inte lång tid att få färdig, sen stärkte jag den med sockervatten så den blev stel. Idag på morgonen var den helt färdig och fic...

Av Klara - 13 februari 2013 19:29


Jag har ju några saker som redan är färdiga och har kort på så jag börjar lite smått medans jag håller på med annat. Så vi börjar med en kofta.. =0) Detta är nog de första riktiga jag virkar efter att ha övat på olika maskor och tekniker. Mönste...

Av Klara - 13 februari 2013 18:00

Nu ska jag göra som alla andra och skaffa en blogg med saker jag håller på med här hemma.. lite kul att samla allt på ett ställe och kanske ge andra lite tips och ideer, för hade de inte varit för andras bloggande hade nog jag inte kommit hälften med...

Presentation

Eriksson Pysslar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards